måndag 23 juni 2008

"Det har ju blivit så dyrt också"

Förmiddagshelgen och första eftermiddgagen av klarad. Idag gick det jättefort. Först körde vi till fyra ungefär, sen var det stop till sex. Haha, när jag kom till kuren imorse sa Erika (samma som spela i mitt lag förrut) att dem ringt till trucken vid 12 men att att den skulle göra något innan den kunde komma. Men först så förstår jag inte varför dem ringde då, när jag kom var det ju 3.5 tomma burkar kvar.. Men eaf, den kom aldrig och tömde så jag ringde truck-Tommy och det lät inte som han visste om det.. Den innan måste ha glömt att säga det till honom ;P När det var stop satt jag i fikarummet ett tag sen gick jag till kuren och läste bloggar och lite daysande (som ett par vissa herrar FREDRIK&TOBBE säger hela tiden är mitt jobb HAHA ;D)Efter min första rast förresten frågade Johan som var dagens avbytare hur jag fick in den radiokanalen jag lyssnade på. Fast det var webbradio, han tyckte den var bra jag med. Dem innan brukar lyssna på den så brukar fortsätta ibland. När jag kom tillbaka från min andra rast satt Johan och tittade på tatueringar, ställde mig och tittade jag med. När han skulle gå tänkte han stänga ner sidan men såg att jag tittade så frågade om jag ville titta och det gjorde. Riktigt snygga, fast lässkiga en del av dem. En jättecool på handen där det var som att man såg benet och så en jättefin på Edward Scissorhands <3 Vid åtta ringde truck-Tommy och frågade hur mår det, det är så roligt när han säger oväntade saker :D Sen hade jag sista rasten idag, skönt. Då frågade han vad det var för fel på rullbanan, det är roligt när man vet saker och kan berätta särskilt om jag kan något angående produktionen som nån annan inte vet ;) Efter jobbet cycklade jag hem till mams och hämtade mina filmer som hon skickade sms och berättade att hon var och hämtade dem i början av skiftet, äntligen är de här! Tog ett litet tag eaf men de kom till slut inte som förrut när jag skulle beställa Prison Break och One Tree Hill tror jag det var och dagen efter när mamma skulle beställa hade rean tagit slut och dem blivit mycket dyrare ;P Så nu blir det Gilmning igen kära M&M :]

Roligt i fikarummet igår på jobbet. I en tidning fick man en affisch på Prins Caspian och Tommy sa nåt liknande med det här:
"Man får en affish på Prins Caspian den kan du ha på väggen, Johan"
"Vad är det?" - Johan
"Narnia" - Jag
"Va sa du?" - Johan
"Narnia" - Jag
"Är det typ som Sagan Om Ringen?" - Johan
"Jaa.. Fast för barn.. Fast det är bra" - Jag
Timmo kan ha sagt här "Men Johan är ett barn" men är inte säker..
"Jag är nog den ända som inte sett Sagan Om Ringen" - Johan
"Du tror att du är så hård när du säger så" - Tommy
"Inte jag heller" - Timmo
"Inte jag heller" - Jag, eller okej jag har sett ettan och påtvingat tvåan ;D

Sen nån gång under dagen kom Färjestadmobbningen fram igen ;] Klart att det var Tommy som började då ;P Och Johan fortsatte med "Jag skulle ha förstått om det var AIK eller nåt men Färjestad.." FÄRJESTAD
Var ingen körning på slutet så vi kunde gå och duscha lite tidigare och på väg ut sa Johan:
"Fan vad skönt att förmiddagshelgen är över"
"Det har du sagt 20 gånger nu"
- Mumin
"Det är nästan värt att firas" - Tommy
"Den är ju roligast.." - Jag ironiskt DEN ÄR VÄRST!
"Förmiddagshelgen?!" - Johan
"Nää jag skoja" - Jag ;P

I lördags slutade vi också köra tidigare, vilket var tur för jag har aldrig varit så trött som då.. Var roligt i fika rummet då med, HAHA. Fina planer. Möss man skulle klia en på ryggen.. Sen när kastade man dem till ormen.. Men dem skulle inte få nån mat. Johan och Tommy är så roliga, vart får dem allt ifrån? :D

Igår kom Maria hit och lekte. Spelade lite GuitarHero, körde lite Othrollspel STACKARS Chris och titte på ett American Dreams avsnitt och jag åt mat med ärtor så gott. Sen blev det en promenad till bruket för att ta ut pengar till Peace And Love, gick tillbaka och stannade på Lilla-Sparköp, blev glass och tvättmedel, toapapper och två Powerking för mig. Sen hem till mig och othrollspelade lite till och såg sen ännu ett American Dreams avsnitt :) Haha, sen blev det lite Laus lyssnade så roliga schetcher :D

Nu ska jag fixa pizza i ugn, bara ätit fyra rostade mackor med marmelad innan jag åkte till jobbet idag eller åt en Happy Hippo och drack en Power King på jobbet också ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja äntligen dags för gilmning igen! :D