tisdag 24 juni 2008

Ingen mobil, färgblind och en trevlig dag på Ovako

JAG HATAR MIN DATOR. SLUTA SUDDA UT ALLT JAG SKRIVER.

Tillbaka från jobbet. Precis lagom körning idag. Och många raster, två timmar totalt med inlagda raster.. Sen var det lite stop då och också. "Har du med postlådan?" sa Holger till mig idag när jag först tog upp veckans Annonsbladet och sen en gammal Ica tidning som legat i min väska väldigt länge. Maj stod det på den.. Annonsbladet var populärt eaf, haha ;D ojoj, Johan då ska skaffa ny bil där Tommy sa att det fick plats en barnvagn, haha :D Och Holger frågade Tommy om han ville köra Par 1 vilket Tommy svarade "Jaa, jag kan väll köra några skrotgöt" på, haha ;D På sista rasten tittade jag i Annonsbladet på tv sidorna och Holger sa "Det är inget på tv idag.. Du missa Allsång På Skansen" ;d Sen när jag kom tillbaka till kuren efter sista rasten frågade Johan hur långa jag brukar klippa bitarna när det är skrotgöt. När Par 1 hade ett göt kvar sa Johan:
"Nej inte ett skrotgöt nu"
"Har han kört några sånna?" - Jag
"Nej" - Johan
"Då blir det väll på sista" - Jag
Men Tommy körde inga skrotgöt.
Och sen körde han klart för det var bara några göt kvar och sa att jag kunde gå och duscha :)

Även glömde jag mobilen hemma idag. Innan jag åkte till jobbet la jag in ny musik och ett avsnitt High Chaparall för att prova om det funkar och så glömmer jag den. Och jag väntade även tre samtal/sms under dagen.. Mammas fel, hon ringde efter att jag packat ner den i väskan.. Sen la jag den på badrumsmattan och glömde den ;)

Ska vara barnvakt imån, skoj :) Men Johnny kommer och hämtar mig 7.20, lite jobbigt tidigt men men.. Så ska väll snart gå och sova, ska nog se en film först, Cataccombs, som jag lånat av pappa som lånat av nån annan som kanske vill ha tillbaka den innan pappa åker till Värmland. Och så ska jag äta lite fika, rostade marmeladmackor :)

Nu är jag färgblind också, hoho ;] "du är ju totalt färgblind människa!XD" - Fredrik

Grattis kusin Emil!

Inga kommentarer: