torsdag 12 juni 2008

Gossip Girl, väldigt lite jobb och ett dåligt minne..

Långstop igår, och då menar jag lång ;P Var stop hela skiftet.. Dem sa att vi skulle köra igång vi nio, men blev inte så.. Kom till kuren och den tickade så där kunde man inte vara. Tog min Mellis (som heter nåt annat nu) och gick till fikarummet. Haha, tappade en Mellis precis vid kassorna innan. Den gick sönder.. Men dem på Ica hjälpte mig att torka upp och sen behövde jag inte betala för den, snällt! I måndags tror jag det var träffade jag Per utanför Ica. Han stod och pratade med en som jobbar på mitt lag, min barndomskompis Christians (Så länge sen jag träffade han, flera år sen..) pappa. Han sa är det valsverksarbetan? Fast han trodde jag var i groparna men så är det ju inte.. Tillbaka på jobet tyckte Tommy att min Mellis luktade gott, Malin hade jättemycket mat med sig och lagfest planerades.. Linda och Malin försökte eaf.. Men gick inte så bra. Lite intriger där på jobbet ;P Läste lite Gossip Girl medan också ;) Nån gång gick jag och Ulla till karueselen för att se om det fanns nå bitar att ta bort. Fanns två stycken somvi tog bort men sen hittade jag några fler men dem låg på ett så svårt ställe.. Sen gick jag till kuren, ringde truck-Tomy som var lite stressad. Han är rolig då med ;D Sen blev det lite days.nu och bloggläsande. Sen kom Ulla till kuren också och efter en stund frågade hon om fick köra patiance, klart hon fick de. Jag åt min ost cch skink sallad jag köpte på Ica, den var god. Sen slutade Ulla och jag läste ut Gossip Girl. En stor dag för mig. Första boken jag läser ut på väldigt väldigt länge.. Och der tog ungefär en månad för mig att läsa den bara.. Lite senare fick jag prova och köra första rullbanan. Höll in den säkert tio min på raken en gång, haha. Sen ringde han som fixar med automateserinegn hela tiden för att säga nu kan du köra. Det var lite roligt ;D Sen fick jag prova om allt funka.. Lite så här spännande!

Igår var det studenten här. Jag, Mo och Maria tänkte hänga lte med dem i Hagaparken. Så tog den vägen när jag skulle cykla hem från jobbet, men det var ju många folk där.. ;D Tänk att det redan gått ett år!! :O

Var hemma en stund sen kom Maria och Mo hit. Vi tittade på konstga program på Kunskapskanalen. Svart vit - Berättelsen om ett fotografi till exempel ;)
Hihi, vad söt du är. Det är ju du, haha (:

Nu ska jag fixa massa saker innan det blir att cykla till jobbet igen. Först ska jag hem till mamma och hämta matlåda, chili con carne gott tack mams!

Hallongrottan <3 "Jag är så hungrig, har inte ätit nåt sen fikat efter frukosten och klockan är redan 10.. Men vi äter väll innan lunch?"

Inga kommentarer: