söndag 15 juni 2008

Well good luck with that

Facebook är en konstig sida måste jag säga.. Men fått två nya vänner sen sist, Syster Yster (det hade jag inte trott) och Fredrik :) Roliga quiz finns det också!

Nu ska jag snart till jobbet, sista natten sen är jag ledig fram till fredag. Inte gjort så mycket idag. När jag kom hem tittade jag på Friends sen blev det att sova. Vaknade vid 4, tittade på första avsnittet av Sugar Rush och jag spelade in när jag var och jobbade. Rolig serie! Lite senare blev det tacos och Buffy. Ansträngade dag. Nu är Angel ond.. Tagit jättesöta bilder på teven, haha (:

"Hem till gården måste ju ha gått hur länge som helst. Jag kommer ihåg när jag inte var mer än så här och mormor var barnvakt åt mig och tittade på det" - Tommy
"Sen dess har han inte missat ett avsnitt" - Mumin (Nåt sånt) Hoho ;D

Idag har det gått en vecka sen vi kom hemfrån Paris och i fredags var det inte bara fredagen den 13:onde utan också två veckor till Sex Pistols och Peade And Love (: Firade med att ha min Peace And Love tröja som är slaggskadad på jobbet. Skulle också ta med en Sex Pistols skiva och lyssna på i kuren men glömde det, både i fredags och igår men idag ska jag komma ihåg! (:

Nä nu ska jag välja filmer till Ulla och göra mig redo för att cykla till jobbet, hörs då!

Crash Romeo, nytt favisband <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina nyaste favoriter också
Ibland har paps bra musiksmak :P