måndag 8 augusti 2011

Surface Tension/Save the Date.

Mycket bra att jag sparat 1,5 Pretty Little Liars avsnitt till en ångestfull och off dag som denna. Det behövdes. Gillade avsnittena, det kom fram en del nya spännande grejer. Men jag vill ha svaaaaaar.
Den här middagen var ju en aning akward turtle. Bra att Arias föräldrar fick reda på vad sin son håller på med. Jag undrar varför han gör det. Väldigt jobbig är han.
Undrar vem det är som följer efter Caleb nudå. Kändes som det kunde vara hans pappa. Det var fint det Hanna gjorde i alla fall. Hon är pretty rolig. "Jenna can't hear us; she's blind...You know what I mean."
Och Ezra är pretty. När han han frågade om han behövde vara orolig. Jag hoppas inte det!
Den där Wren förresten, jag ogillar hans dialekt, det var allt jag hade att säga om honom.
Nu längtar jag till på onsdag!

Inga kommentarer: