tisdag 30 augusti 2011

oj här var det tråkigt!

Hallå Där! Jag är trött! Skoldagen igår gick bra! Fick en massa information! Och en studiegrupp! Vi heter Björnarna! Några tyckte vi skulle heta Brynäs! No way tänkte jag! Sen fick vi en flumuppgift! Vi gick iut i skogen! Fast det började regna! Så vi satte oss i paviljongen istället! Vi skulle tänka att våran grupp i framtiden var bäst! Så skulle vi skriva en mening varför våran grupp i framtiden är bäst! Och nu kan vi använda denna meningen att bli bäst!

Idag hade vi sovmorgon till 13.00! Men jag gick upp tidigt! Släkten återförenades med att hjälpa moster Annettet att flytta! Det var roligt! Min släkt är ball! Dessutom hade någon hällt såpa i fontänen! Stora fluffbitar fög iväg! Jag, Lb och Billy tog tillvara på situationen efter så många barn missed out och lekte! Billy såg även en gubbe som höll på att bli anfallen av en fluffbit och blev rädd och sprang iväg! Komunen kom och tog bort det! SÅ JÄVLA ONDÖDIGT! Polisen var med där! Dem hade en utredning! Vem var det som fluffat till fontänen! Dem gick till Sparköp för att ha utfrågnin med Arne om vilka som köpt såpa den senaste tiden! Och så gjorde dem tester på såpat för att se vilket brand det hade! I alla fall så fick allt plats! För Annette har minst 10 speglar! Moster Lena kände Moster Camillas nya manlige vän för 10 år sen! Sen slutade det med lunch för mig, kusin Victoria, hennes sambo och moster Lena! Jag käkade ost- och skinksallad! Det är alltid lika gott! Sen cyklade jag hem! Åkte till skolan och fick träffa Tina! Att vi hamnade på samma program och skola!  

Nu ska jag cykla till affären! Jag måste ha majskolvar!

Inga kommentarer: