söndag 14 augusti 2011

Inception.

Hängde med Moa igår och såg denna film. Vi hade hört av alla att den skulle vara välldigt förvirrande och att man inte skulle fatta mycket. Så vi antog att det även skulle vara så för oss. Visst var den lite förvirrande och det fanns inte mycket tid till att blinka men vi kände att vi förstod den. Kände oss en aning smarta då kan jag erkänna. Okej, blev lite extra förvirrad av slutet och jag kom på min DRÖMteori om det, men det var bara för vi inte tittade tillräckligt noga. Min DRÖMteori är den sanna teorien.
Glada kände vi oss också för det var en riktigt bra film. 

1 kommentar:

Emma sa...

Jaa det har du rätt i, jag får ta tag i det! Kanske idag :D haha! Jag är hemma ifrån Stockholm! Kom hem i fredags! Det var roligt, fast vi gick aldrig ut på onsdagskvällen, vi var uppskakade efter att nästan blivit äten av en tromb så vi hade hemma-fest istället. hehe

Oj, det låter spännande! :O Ja det får du absolut berätta om! Vi måste ses snart ju!