torsdag 18 augusti 2011

Breaking News.


Förresten! Vet ni vem som har biljetter Breaking News första dag. Jo jag! Fick även mailet på Fredriks födelsedag och jag som pratade hur jag skulle fira. Detta var absolut det bästa sättet.
Måndag den 22 augusti är du, och dem du ev osat, inbjuden till premiären av Filip och Fredriks nya direktsändning Breaking News.

Åh jag längtar! Det kommer bli riktigt riktigt riktigt nice!
Sen har Maria fixat biljetter till en annan gång med. Så om jag kan då blir det Breaking News på torsdagen och The Ark på fredagen. Sweeeeeeet. Jag hoppas jag inte har någon dum skola då. Men med min tur så har jag säkert det.. Men nu ska vi vara positiva här.
På måndag ska jag gå och I can't wait.

1 kommentar:

Moatoilet sa...

Kul kul jättekul! :D Men jag blev inte omnämnd att jag har äran att följa med på premiären.