torsdag 4 augusti 2011

Dagens to do list.

Dagen skulle varit igår egentligen men så stängde jag av väckarklockan och sov till 13.30.. Blev mammaochbalkonghäng igår istället. Kom inte med ovanlighetensskull hem med en massa gratis grejor. Och så pratade med syster i telefon fast jag inte förstod vad hon sa haha men så berättade hon att när Evelina åkt med bilen dem skjutsat hem mig med senast jag var i Säter hade hon sagt ungefär "hämta moster" och Carro svarat med att det var bilen dem lämnat moster med och så hade Evelina svarat tillbaka: "jag tycker om henne ja" om moster, då blev jag glad.
 Vaknade visserligen inte så tidigt idag heller men snart är det dags att ta tag i dagen.

1. Promme till Esken och tillbaka med FFpodcast i öronen.
2. Leta efter papper. Fylla i papper.
3. Vilopaus med frulle och Gilmore Girls.
4. Gå till Af och lämna papper och snacka lite sens i dem.
5. Handla. (handtvål! Städsvampar!)
6. Promenera omväg hem med dagens FFpodcast i öronen.
7. Städa upp alla grejor och dammsuga! Det är fortfarande lite så och så med allt här hemma.
8. Träna.
9. Duscha.
10. Diska.
11. Söka studielån och säga upp VRpremunationen.
12. Vila resten av kvällen med bariga tvserier.

Inga kommentarer: