lördag 20 augusti 2011

49.

Idag fyller en helt underbar skådespelare, sångare och man år. JAMES MARSTERS <3 Congratulation!
Åh vad jag älskar honom. Han är så oerhört begåvad och jag blir så glad av att få se honom i filmer och tvserier, av att få höra hans underbara röst och sångtexter. Att hans band Ghost Of The Robot är återförenade gör mig så jäkla lycklig. Jag vill se dem live, kom till Sverige? Eller i alla fall till ett närliggande land i Europa? Det skulle vara bäst. Skulle inte heller tacka nej att träffa denna fina man. Måste börja se Supernatural för James ska gästspela där, måste också ta tag i Smallville där han med är med. Fast i film och tvserier är det som Spike i Buffy The Vampire Slayer jag älskar honom så mest. Så underbar karaktär mycket tack vare James.
Att han är så snygg att man dör lite är inte heller fel.  
Tack för du finns och förgyller min vardag du underbare! <3

1 kommentar:

Emma sa...

Har du sett hans gästroll i torchwood, han är med typ ett eller två avsnitt, helt underbar karaktär han spelar där :D