torsdag 18 augusti 2011

Do you wanna be a friend of mine?

Datagenidutiesen blev inställd i tisdags pågrund av sjukdom så dem blev av idag istället. Så hängt ett par timmar med min moster. Dagens datalektion gick ut mest ut på datan och dens foton. Roligast var när jag visade henne hur man fick ut minneskortet från datorn. Själv hade hon fått pilla ut det varje gång men nu vet hon att man kan trycka in det så studsar det ut lite haha.
Sen blev det handling och hem. Lite tvserier kanske....
Igår när jag loggade in på bloggen såg jag detta. Min blogg verkar populär. yeaaah. Fast hahahaha. Jag har typ 5 läsare och av dem är jag 25 procent typ. Men dem kanske inte räknar antal läsare utan hur glada läsarna som är här är. Och jag är ju nöjd här. Så eftersom jag är 25 procent är det kanske jag som gör den populär ;).

3 kommentarer:

Helena sa...

svar: Ja, det gör jag säkert! Helt säkert! Nej, det har jag inte men det är kul att det kommer upp.

Åsa sa...

jag är glad här med =D haha

Moa sa...

Haha underbart! Jag är också glad här!