söndag 21 augusti 2011

Dina favoriter.

Nu är jag på hemmaplan och back från Säter.Jag har lyckats med att både ta mig hela vägen dit och hela vägen själv. Nu hittar jag till och med från tågstation hem till syster och co. Inte för det är sån bedrift då det tar typ 5 min... Men ändå. Vi snackar om tjejen med världens näst sämsta (o)lokal sinne här. Jag är en aning trött nu. Barn som väcker en 06.30 plus svårt att sova lika med ingen bra kombo. Men jag har haft det fint ändå. Kan säga som så att det ska bli skönt att sova snart!
Imorgon far jag till huvudstaden för världens roligaste grej. MYCKET FINT.

Ska köra min första sån här grej. Börjar när jag kommer hem igen. Kommer härifrån, gillar du Filip och Fredrik borde du också köra den! Ska bli mycket roligt.
dag 1: Hur & när jag föll för F&F
dag 2: Varför jag gillar F&F
dag 3: Favoritprogram
dag 4: Favoritbok
dag 5: Favoritinslag
dag 6: Favoritbild
dag 7: Minst bra program
dag 8: Mitt första möte med F&F
dag 9: Mitt bästa möte med F&F
dag 10: Projekt jag vill att F&F ska göra
dag 11: Vilket program jag helst skulle vara gäst i
dag 12: Favoritlåt
dag 13: Favoritoutfit
dag 14: Min bästa pryl
dag 15: Min mest udda pryl
dag 16: Bästa avsnittet
dag 17: Inslag/scen jag nördat mest och kan citera utantill
dag 18: Skulle jag ta ut min lön i choklad?
dag 19: Min dagliga dos
dag 20: Favorithöjdare
dag 21: Favoritfotograf
dag 22: Konstigaste jag gjort pga F&F
dag 23: Mitt galnaste F&F moment
dag 24: Favoritintro
dag 25: En låt som är F&F för mig
Ny bakgrundsbild till datorn <3 Har pratat lite om F&F med Lova och Nino förrut men inte jättemycket. Så fick dem syn på bilden på dem jag la upp från Grattis Världen igår.
"Kommer ni ihåg vilka det är?"
"Dina favoriter." - Lova
Helt rätt! Så minns hon.
Nu blir det lite Grattis Världen och sen sova.

2 kommentarer:

åsa sa...

åh jag älskar den!! har precis samma print själv med mwaha.

Åsa sa...

haha älskar ditt filnamn med, sweeetFF. min heter "cuuuuutie.jpg" maha