fredag 5 augusti 2011

Min lägenhet är faktiskt pretty clean just.

Nöjd.

Gameplanen är ändrad total! No Stockholm. Jag slipper åka buss. Maria och Richard fick lite second thoughts eller nåt och så blev det HoforsRocken imorgon istället. Lite synd för Moa bara.
Men hon är en stark tjej och vi syns väll till veckan?

Gick och handlade. Och vem satt inte på balkongen om inte mamma och Lars. Trodde dem satt där för att det var fint väder. Men det regnade. Så nu tror jag dem sitter där dag som natt.
Blev bjuden på kebabpizza och behövde inte ens fånga den från balkongen. Fick den istället hemlevererad. Such luxury. Gött. Vaddå kebaben?

Hittade mitt papper jag letade efter igår. Visste att jag lagt det på något smart ställe. Men inte så smart som under soffan bland allt damm. Att jag inte tänkte på det doooh.

"Jag kommer på ett vilkor. Att jag inte behöver stå längst fram." - Maria
"Hanna, du vet ju att Maria bara börjar bråka med en massa killar då.." - Richard
"Jag tror tyvärr vi måste stå längst fram. Det blir nog bara en rad.." - Hanna
Dem kan det här med publicitet i alla fall.
Fast nu sitter det bara en lapp kvar där.

Inga kommentarer: