onsdag 17 augusti 2011

Last Fm

Har just blivit medlem på LastFm, vet inte riktigt vad det går ut på ännu men såg att några av dem som jag följer Twitter använder det och verkar tycka om det. Den räknar ens musikkonsumtion på någotvis. Och på något annats vis kom lite av det jag lyssnat på innan jag blev medlem med också.
Jag gillar att Fredrik och Filip är med tre olika gånger plus Stefan Andolf.
 Ni borde bli kompisar med mig här. Just nu är jag kompislös..
Ett annat plus är att man kan lyssna på sina favoritband genom dem. Man skriver upp sina favoritband på sin sida typ och sen kan man lyssna på nån slags "min blandradio". Sweeeeet. Mycket bättre än Spotify som jag har en pågående bojkott mot. Dem spelade just Ghost Of The Robot för mig och nu är det Thåström.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Läste att man fick lyssna på 50 låtar gratis, så kanske det jag gör nu :( Sen kostade det pengar. kanske. vi får väll se.

Åsa sa...

yes den där radiogrejen kostar tyvärr, men lastfm äger iaf å håller koll på låtstatistiken!

Petra sa...

sv: haahaha erkänn så jävla löjligt. Man vill ju veta vem som skrev ihop den yearbooken. Kanske var dom själva.. JA JAG MED! Asså jag börjar nästan bli lite galen för jag vill bara veta allt, särskilt vad Ian, Garrett och Jason höll på med!!

Ja jag kollade upp detta faktiskt. Han pratar med såna som har det jobbigt typ. Eller något liknande. Så fult egentligen, bara för att få in honom i skolan typ ;)

Jag har precis sett om säsong 1 så det är rätt bra, man minns allt lite lättare då. Snacka om att dom gjorde om Jasons karaktär till säsong 2. I ettan var han typ buisnessman och ingen var rädd för honom. Men han är bättre nu ;)

Ja trodde med det i början, men hon är ju blind, Annars skulle hon ju inte göra operationen.

Hmm Jenna vill ju inte att den videon med henne och Toby kommer ut. Och tjejerna vill ju inte att hon berättar om kvällen då hon blev blind. Men minns inte riktigt vad dom bestämde faktiskt.