lördag 23 april 2011

Yes! Oh, my God! Someone's blondy bear is a 20-Question genius.


Mamma klippte och färgade mitt hår i torsdags. Så nu är jag kortluggad igen. Och håret. heh. Lite väl blont. Typ gult. Vi gjorde lite fel. Skulle visst bland geggan med pulver, men vi hade bara i geggan. Efter tio min kom vi på det så jag tvättade ur det och redan då var det ganska blond. Men vi gjorde om allt från början och så blev det jätteblont.. Så kan det gå om inte haspen är på.. Fast Maria sa att det såg fint ut!
Maria och Richard kom hit i torskväll och lirade lite beerpong innan vi började vandra mot Folkan. (så jag la beerpong muggarna i blöt igår, där ligger dem kvar.. Så går det när inte Moa är med!)
Men innan vi kom till Folkan träffade vi på en gubbe som jobbar på Ovako med Marias pappa. Och hah höll på Färjestad. Brukar inte vara många som gör det där jag bor så jag körde ett lite Färjestad test med honom för ett sa att han talade sanning och kunde svaret på alla frågor!

Vi kom fram till Folkan 01.30 och dem stängde en halvtimme så vi hängde utanför istället. Några pingstkyrkan snubbar gav bort gratis korv, fast utan bröd för det var slut. Jag och en till hade hur många frågor som helst så jag stod där jättelänge. haha. Vad jag frågade vet jag inte riktigt. Nog för att jag saknar mina kristna vänner i usa och allt deras jesussnack.

Sen träffade vi på på en som Maria gått med i samma klass. Riktigt rolig snubbe som kastade skor och sa "gå här ifrån" och pekade argt med armen när jag berättade om mitt Färjestad. Så jag döpte honom till Hofors Dennis. Stora ord ska ni veta! Sen träffade vi en kille med två böcker och jag och Maria blev så glada. Och han sa att han hade träffat mig hemma hos Carro och jag fattade ingenting. Men det var en anna Carro han menade och han trodde att jag var en annan. Mycket rolig kväll fast vi aldrig kom till folkan.

Igår flyttade jag in på soffan och bor där en idag.

Inga kommentarer: