tisdag 12 april 2011

Jag älskar dig, Färjestad.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Färjestad spelade sin dåligaste match i slutspelet, Saik en av sina bättre. Men så stod han där i målet. Torpet. Räddade oss. Vilket spel! Men så kom, Saik spräckte nollan och tog ledningen i början av sista perioden. Hoppet släcktes ganska rejält på en vinst. Men någonstans inom mig visste jag att Färjestad är laget som kan fixa detta. Klart dem gjorde det mina pöjker. Jag älskar er så! Ni är mina hjältar.

Lite roligt att den förra förlängningen var den sjunde längsta någonsin, medan denna måste vara en av dem kortaste! Blir att se Late Night Elitserien och sen sängen. Det är tur jag lever efter mottot, det går som det går. Annars hade jag varit sjukt nervös nu.

Inga kommentarer: