söndag 24 april 2011

Quiet Little Voices.

One Tree Hill är tillbaka! Även hemma hos mig.. Med ett så OTHigt avsnitt som det kan bli. Lyckligt och hemskt. Och båda samtidigt. Och så en massa massa härlig humor på detta.
En till Bob blev född, med föräldrar av ett av serievärldens finaste par. Ungen kommer dessutom få tvseriens världens bästa brorsa!
 Världens finaste par just nu, Brooke och Julian! Ge dem en bebis! Jag vill se dem som föräldrar och dem förtjänar en baby! Brooke är en av dem underbaraste karaktärerna någonsin. Och Julian är min drömman.Synd att han redan har Brooke. Och att han är på låtsas.

Något riktigt riktigt bra att titsomtät så är det en av skådespelarna som regisserat. Fint att dem får prova på och dem gör ett kick-ass jobb! Detta avsnitt har my man Julian/Austin Nichols använt sina magiska krafter och trollat fram.

P.S Austin fyller även år idag. Inte i Sverige nå mer men i Usa och jag antar att det är där han håller hus. GRATTIS PÅ 31 ÅRS DAGEN DU VACKRE! D.S

1 kommentar:

Petra sa...

det va längesen jag grät till one tree hill, men tyckte verkligen riktigt synd om brooke och julian. Brooke förtjänar verkligen att få ett barn så länge som hon har väntat liksom! Hoppas det kommer snart:)