fredag 29 april 2011

"Du är fis/fin"

Ibland kan det löna sig att be lite.
Jag gjorde det. Inte helt allvarligt alltså. Om att jag skulle få jobba denna veckan. Och om jag fick det!
Tis 09-16, ons 09-16.30, tors 07-12.30 och fre 07.30-163.0. NICE! Uppe i Roberts på min vanliga avdelning, Ninos avdelning. Mycket roligt har det varit! Varit ute mycket i det fina vädret. Lekt massa. Fått en ny bästa kompis som ville leka med mig hela tiden. Många små som kan mitt namn så jag blir helt lycklig. Det är ju en femsex km härifrån till dagis och cyklat och gått mest så, motion!

Efter jobbet har jag varit typ slut. Men hängt ut. Bara sovit lite på soffan. Har hjälpt syster och flyttat och hängt med Moa typ. Igår blev det glass och promme med Moa och Emma. Nu är jag också slut. Halvsov lite på soffan när jag kom hem. Blev lite shopping på bruket. och sen mer shopping för det var nåt jag bara var tvungen att köpa. (DAGENS AFTONBLAD). Har väldigt mycket läsning nu. Ni ska få se.

Inga kommentarer: