lördag 16 april 2011

"Vet du dem vita är dumma. Dem är dumstrutar"

Helt slut igår så somnade vid tio, så dp blev det att vakna gasnka tidigt idag utan väckarklocka för första gången på en evighet. typ. Fast i onsdags gick jag och la mig vid 19.30 och somnade ganska snabbt för jag var så trött. Gå upp tidigt och jobba, två saker jag inte är van vid.. Förresten så har jag jobbat halvtid denna vecka. Sweet sådär.

I tisdags efter jobbet cyklade jag hem till mamma och Lb. Fast mamma var på möte och hade varit det ungeför hela dagen. Så jag och Lb bestämde oss för att laga köttbulllsmackor till mamma. Fast Lb avslöjade oss när han två gånger skulle ringa och fråga när hon skulle komma hem. För andra gången hörde jag mamma säga till nån innan hon la på att dem kanske hade lagat mat till henne haha. Snälla barn eller vad.

Ska berätta mer om finalen och mina fina medtittare. Det var en väldigt fin kväll.
"Jag vill se klart på den"
"På vad?"
"Jag vill se vem som vinner. Får jag det? Snälla!"

Inga kommentarer: