måndag 25 april 2011

Underbara NittiLeaks!

Det har visats två underbara avsnitt av NittiLeaks och idag kommer det tredje. 21.55 - don't miss! Plura kommer! Dem två första avsnitten har varit helt underbart bra! Fredrik och Filip kan inte göra något dåligt. Gästerna, klippen, musiken, soffan till och med E-Type allt är underbart! Ochså lovely FF. SUCCÉ! Förra avsnittet syntes jag (och resten av mitt gäng) lite i publiken med.YEAAAH.
behöver jag säga ATT JAG VILL TILLBAKA
Nu ska jag strax gå och möta MoaminNittiLeaksdate vid bussen.

1 kommentar:

Linda-Marie sa...

Hejsan!
Nämen, åh, åh, tack! Haha, ja, jag har lite annorlunda förebilder. Får byta till Justin Bieber och Eric Saade typ, så folk hänger med x)
Tack så jättemycket för allt beröm, du anar inte <33

HAHA! Ja, men det var för att jag tror att jag googlade honom eller läste om honom i någon tidning och då var det en bild på honom utklädd till tjej så jag bara suuure xD Haha. Men har sett honom på film och så nu i efterhand, duktig kille! Älskade "Tonight" också :)

Hoppas allt är toppen med dig! <3

Btw, är inte det mina printar? Hahaha!