söndag 10 april 2011

Ett TIPS!

Vad jag hatar sånt här! Snubben på teven filmar sig med kameran på teven och sänder det på skolan teve. Hur fan kan dem se kameran då? Förstör filmer! Även om denna film som inte ens borde få kalla sig film i respekt av andra riktigt filmer redan var förstörd av dens dåliga story, manus och ungefär allt annat. Se inte Mean Girls 2, shit load of crap. Ettan var ju även ganska dålig, men i alla fall rolig och charmig och så kommer dem och gör så här och förstör dens minne. Första filmen jag raderar från datorn - fast jag gav ju faktiskt bort Date Movie för den var så dålig.. Så andra då kan man säga. Kanske någon undrar varför jag såg klart den då om nu tycker den är så fruktansvärd. Ohh. Jag har svårt för det där med att börja se en film och inte avsluta det. Tack för mig.

Inga kommentarer: