torsdag 7 april 2011

The Other Half Of Me.

Jag har dem senaste veckorna kikat egenom One Tree Hill säsong 8, så nu är jag íkapp med usa. Men tråkigt nog är det uppehåll nu tills avsnitt 818 kommer den 19 april i usa. Säsongen började väl inte så bra i min bok. Men det är ju lite det som är OTH, så det får jag helt enkelt stå ut med. Hemska saker som händer good people. Hur man får försöka se det fina i bra stunder samtidigt som något riktigt tråkigt hänt i ens närhet. Hur man går vidare. Ungefär. Men ibland händer det lite väl orealistiska grejor. Dåliga saker får hända, men det borde vara lite mer vanliga grejor som man kan känna igen sig i.
JAG GILLAR INTE STALKERS.
Men sen har säsongen blivit bättre och bjudit på några riktigt bra avsnitt. Är glad att jag fortfarande ser på OTH och den fortfarande är igång. Ryktas ju om attv Peyton och Lucas ska komma tillbaka i något avsnitt i slutet av denna säsongen. Vilket jag verkligen tycker dem borde, eftersom man aldrig fick någon riktig orsak till varför dem flyttade och för att dem missade Brookes bröllop!
OTH har även denna säsong gjort två helt underbara avsnitt inspirerade av två filmer jag gillar. Först var det  812 The Drinks We Drank Last Night som är från filmen The Hangover, hur roligt avsnitt som helst! Och 814 Holding Out For A Hero som var från filmen Kick-Ass. B Dazzle som är på bilden ovan. UNDERBART. Nu längtar jag till den 20 april.
Nu blir det frulle. Ägg, skorpor och Buffy.

Inga kommentarer: