lördag 9 april 2011

Know Thy Enemy

Rikitgt roligt att arbeta igen igår. Spännande att hänga lite på Värnaskolan igen. Första lektionen tittade vi på dinosariefilm och jag fick leka lite datorgeni. Och så fick jag träffa världens sötaste O som jag hade på dagis för några år sen. Sen hade jag långlunch så käkade och tog en promme. Sen blev det lek hela eftermiddagen!

Och när jag kom hem blev det The Vampire Diares 217.
Riktigt bra tillbaka avsnitt!
Sorgligt att Isobel dog. Undra om det var hon, eller om hon blivit sagt av Klaus att göra det. Lite fint det hon sa till Elena innan iaf. Nu tycker jag allt Klaus kan komma själv och sluta använda sig av Alaric..
Jag förstår inte varför dem inte bara berättar hur det är för Jenna. Och jag förstår inte vad Matt och Carolines mamma ska koka ihop nu. Mycket tråkigt hur Matt var mot Caroline.
Jeremy börjar bli lite jobbig och för gnällig. Det är ju häftigt att Bonnie har alla dem där krafterna! Hon måste få lite tid på sig att lära sig använda dem på rätt sätt bara.
Och HAHA, vad var det för dåligt ställe Damon hade gömt månstenen på egentligen!
Damon är snygg!

1 kommentar:

Towe sa...

sv: Ja grymt bra! Nej han får verkligen inte dö, skulle vara riktigt dåligt om han gjorde det. Det måste fixa sig mellan honom och Jenna.