tisdag 12 april 2011

Dina färger lyser på oss.

Lite roligt att när både jag och Moa bestämer att det är dags för att ta sig ut och springa lite igen så gör vi det samma dag. Sen tog vi en långpromme tillsammans innan vi mysade ner i min soffa med godsaker, film och tillslut första avsnittet av NittiLeaks.

Idag har jag jobbat igen, på dagis i Roberts. Vi gick ut på en gång jag kom dit och hade påskfest. Massa barn som hade klätt ut sig och så grillade vi pinbröd. (väckte minnen från grundskolan.. Vet inte hur mycket pinbröd jag grillade där). På cykelturen till jobbet förresten ringde rektorn herself Barbro mig och frågade om jag kunde jobba på värna. Men jag ska jobba där imorgon iaf. Men skulle ha fått jobbat på dagis imån med. Roligare på dagis, men man tjänar mer på skolan.
Ibland får jag inte jobba på ett par veckor och sen har dem två jobb...
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19.00. Då börjar dagens hockeysänding äntligen. SAIK-FBK. Fjärde finalmatchen. Ser ut som Pelle och Walle vilat på flyget dit. Då hoppas jag på extra pigghet under matchen. GULDET SKA HEM.

Inga kommentarer: