söndag 31 januari 2010

Bio, bio bio!

Jag tycker om bio! Det är fina grejor det. Och vi måste faktiskt bli bättre, tre biosar på en termin är ganska dåligt när man är film majors. Förra terminen blev det Post Grad, Zombieland och New Moon. Denna terminen har vi sett Avatar, Sherlock Holmes och The Lovely Bones. Vi skulle på The Imaginarium of Doctor Parnassus ikväll men upptäckte att vi tänk fel med tiden så det får bli en annan gång. Men det är ju bra att vi får vänta lite, så vi inte börjar tycka det är tråkigt med bio.. ;)

På min lediga tid nu dem senaste dagarna har jag tagit det rätt lungt. I torsdags blev det The Habbit och K-Mart shopping med Moa, Tina och Sandra. Köpte mig en till kudde. Väldigt fluffig och mjuk för endast 21 kronor ungefär. Nya trosor, en ny mascara, pingisgrejor, diskmedel och lite godis. Finfint! K-Mart, en av dem bästa affärerna! På kvällen blev det Open Mic med Moa och Linnea! Åh, vad fint det var! Den bästa Open Mic kvällen hittils. Brennon, brorsan och han från 70 talet var bäst!

Igår blev det en promenix med Moa, stannade en stund vid skateparken och tittade. Shawns lillebror vart klart bäst! Han var kanske 6 år och var jätteduktig! Sen på kvällen blev det då bio med roomisarna - Carro. För hon har åkt hem. Tråkigt. Men hoppas det känns bättre att vara hemma! Vi såg The Lovely Bones. - Rachel också förresten, för hon är aldrig hemma.

Idag har vi tvättat och lagat tacos. Och nu äter jag Evelinas goda rabarberpaj :)
Ha de fint alla hemma! Och bara så ni vet, om ni frågar något i en kommentar så svarar jag jag med en kommentar i samma inlägg. Om ni vill läsa mitt svar vill säga! Saknar er!

2 kommentarer:

mor LOva Nino sa...

nu är det lova som skriver.puss moster.kom hem.nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö detta skrev nino:) Nu är det morsan!!! brynäs hade en dålig dag bara::::)))) Nu kommer lova igen. jag har haft magsjukan::::(((((krrrrrrrrrrrrram

Hanna sa...

Tack för världens underbaraste kommentar ♥ Åh, vad jag saknar er!
Hoppas du är frisk nu igen Lova. Inge roligt att ha magsjuka!
Puss på er!