tisdag 12 januari 2010

Andy, what's a dirty single?

Går upp och ner vad jag tycker om att åka tillbaka till Santa Barbara. Igår kändes det mest jobbigt, men diag har det vänt igen och det ska bli rätt kul att komma tillbaka till det livet igen!
Det var riktigt roligt att träffa Elin idag igen. Pratade om en massa minnen och så kom det en halvlässkig gammal gubbe till vårt bord och la en tidning på vårt bord. Vi tackade för den men stod fortfarande kvar, så vi tackade några gånger till. Efter ett tag så sa han till mig "det måste vara roligt att umgås med henne när hon pratar så roligt" heeeeh?! Hahaa! :D
Vi syns i juni igen vännen! Ha det bra tills dess! <3

Tittat på första avsnittena av Mästarnas Mästare och teatersupén sen ikväll. Två riktigt bra svenska program! Pia och Dan var så roliga och gulliga mot varandra! Längtar ännu mera tills Johannes avsnitt nu när jag sett upplägget av programet! :) Men jag har hört att det ska finnas reklam för programet där Johannes är och handlar.. Men på SVT play fanns det bara nån annan reklam. dalig stil :P

Skulle spela på mitt Wii efteråt, men det verkar inte funka :( Tror det är nå fel på min sensor bar. Är det någon som har ett Wii? Ska den lysa när spelet är på och den känner av kontrollerna? Hoppas det bara är fel på den om det är fel på något, för kunde köpa en ny sån för 99 kr. Men jag vill ju spela Wii innan jag åker tillbaka!

Inga kommentarer: