måndag 18 januari 2010

Hej då igen, vi ses till sommaren! Älskar er!

Det var två fina avslutande dagar i Sverige! Kvällen med Moa,M,Richard blev fin. En massa SingStar, lite frågesport och så vidare till bussen som skulle ta oss till Gävle. Men den kom aldrig. Kyrk-Tomas skulle också med den bussen. Så han pratade vi med! :D Det kom en buss till Sandviken istället. Vi snackade lite med den busschafförern. Han sa att vår buss fått bensinstopp i tröttbacken. Nämen! Så vi frågade Sandviken-bussen-chaffören om det. Och om vi kunde få en busstidtabell och se om det gick någon buss från Sandviken till Gävle, så kunde vi åka med hans buss. Vi fick en tidtabbel och gick ur bussen och började titta i den. Då stängde han dörrarna och åkte iväg! Schyyyyysst! Så vi stod där med kyrk-Tomas och väntade. Han verkade komma ihåg mig, och Elin, och Petra och andra Petra från konfirmationstiden :] Så vi fick åka med bussen som kom en timme senare, men bestämde oss för att bara åka till Sandviken. Det var en rolig och intressant kväll! :P

Blev upp efter 6-7 timmars sömn, umgås och handla lite med mamma och sen kom farmor och farbror Lars till Hofors. Var lite hemma hos pappa först och sen blev det sista kebaben för den här gången på Depå :)

Till mamma och umgås lite med henne och Lb, och sen vidare till Sparköp och träffa M. Handlade lösgodis för ett halvår och så hängde vi lite hemma. Följde med syster och Lova till Ica för handling och sen skjutsade vi hem M och så följde jag med hem till dem. Lekte lite med Lova och Nino och tittade på Spöket Laban. "In i munnen lilla vän", precis som förra gången jag åkte :D Läste Spöket Laban bok för dem också innan dem skulle sova. Sen sov jag med dem tills dem somnat.

Sa till dem innan dem somnade att jag skulle sakna dem jättemycket, och Lova svarade
"Jag kommer sakna dig så här mycket. (och visade med händerna) Som alla stjärnor som finns i hela världen. Så mycket"
Och Nino sa att han älskade mig och så fick jag en puss utan någon övertalning haha :D
"God natt" - jag några gånger för dem börjar prata hela tiden :)
"God natt.. Men nu har du sagt det jättemånga gånger!" - Nino haha
Kikade på film med syster sen och åt ostbågar med dipp :) Såg lite Vänner avsnitt också och sen skjutsade hon hem mig. Packade och sa hej då till mamma som inte orkade vara vaken nå mer och sen blev det uppesittarkväll med Lb tills Moa och hennes föräldrar kom och hämtade mig för att skjutsa oss till Arlanda vid fyra tiden på natten eller morgonen för dem som bor i Värmland..

Inga kommentarer: