torsdag 14 januari 2010

100 dollar!

Jag har ju glömt bort att berätta att en dag när jag och Moa var på väg hem från skolan så blev det precis rött åt ena hållet. För på ett ställe måste vi passera två vägar, och när det blev rött åt ena hållet gick vi till den andra vägen och gick över där först istället. Och vad finns inte där då på andra sidan vägen om inte 5 20 dollar sedlar. Mitt på trottoaren! "Åh pengar!" skrek jag glatt och vi plockade snabbt upp dem från gatan :D Om det inte hade blivit rött alltså.. Lite ödet så där!

Sen blev det att fira med The Habbit mat för mig, Moa och Linnea :)
Och så blev det ju en massa pengar över till annat roligt med förståss.
The Habbit är inte så dyrt haha ;)

1 kommentar:

linn-lay sa...

Godmorgon, hoppas du har haft en fin natt :) kikade in lite bara så tänkte bara önska dig en fin fredag:D