onsdag 13 januari 2010

Ohh, herre vad fiiint.

Nu för tiden sover jag och sover jag gen. Vet inte om det är bar eller dåligt. Var ganska skönt att vakna klockan nio några dagar.
Ringde och sa upp mitt 3 abonemang idag. Varför då undrade killen som jag pratade med.
"För jag har flyttat utomlands"
"Får man fråga vart?"
"Usa"
"Coolt.."
Mammas Lars kom förbi så fick träffa honom och så fick vi en varsin god macka som jag snart ska äta.
Idag gick jag och Moa rundan igen för första gången på väldigt länge. Skönt men kallt. Gick nästan i två timmar.
Dusch och mat hemma hos mamma och så kom Mirsad och hämtade mig och följde med hem till mitt gamla hus och hälsade på. Träffade Dennis för första gången. Han var gullig han! :)

Klockan blev sju och det blev äntligen dags för migMoaYlva-LyMaria att se vår kära Johannes i filmen Så Olika :)
Filmen var helt okej, men lyftes till jättebra av en viss herre. Och särskillt av en viss scen. Och så tänkte vi alla lika. Till och med hon i filmen ;)

2 kommentarer:

mo sa...

Uuuuuunderbar! Riktigt nice as alltså! :D

Trees sa...

Vad kul:D alltid kul att se filmer med sånna man känner eller vet vem de är:P eller missuppfattar jag de du skrivit nu?