måndag 11 januari 2010

Åh underbart!

Det är fint med jullov och ledighet. Då hinner man se mycket fint :DIdag när jag kom hem tittade jag och Lb på denna, en av mina favorit svenska filmer. Och för första gången med Alexander Stocks för mig! Tänk att jag inte vetat att det har varit denna underbara Mr. Stocks som hela tiden sagt min favorit replik Hej då kompis! Såg Avatar på bio med syster i veckan. Mycket bra! Mycket fin!Haha, två jätteroliga svenska filmer!
Har blivit en del av det här i helgen, en av Ninos favoritfilmer!Lova ville se Kalle och Choklad fabriken idag, så det gjorde vi. Snygga svenska röster karaktärerna har fått av oss i Sverige ;DÅh, vilken underbar bild! Dem har ju gjort en Friends! (jag ska visa er när jag hittat bilden). Nu ska jag titta på ett till avsnitt av detta, säsong 1 är överraskande bra fast jag sett den tidigare.

3 kommentarer:

Martina sa...

7 MILJONÄRER!! :D Ja du förstår väl hur mycket jag älskar den filmen kanske!? :P Och Allt Flyter också, den är så bra. Min teaterlärare spelar en av "badkillarna", kommer ihåg när han sa att han skulle börja träna konstsim, jag skrattade ihjäl mig nästan! haha

Hanna sa...

Haha! Ja, jag antog att du skulle göra det :D Ann-Sofie har en sån rolig karaktär, haha!
Haha, vad roligt!

martina sa...

Jag var faktiskt tvungen att se filmen igår kväll bara för detta. :P Hennes karaktär är helt galen, på ett bra sätt! Kommer ihåg första gången jag såg filmen, satt som i trans! haha