söndag 10 januari 2010

Fint.

Som nog dem flesta vet så förlorade Sverige matchen. Men dem tog sen bronset genom utklassning. Och Usa vann. Mot Kanada. Bara Kanada förlorar så jag är jag glad.

Vad har jag hunnit med sen sist?
Farmor och Lars kom till Hofors när dem skjutsade hem pappa.
Pokerkväll hemma hos Anna med hon, Sanna och Petra. Jag vann efter lite snabbspelande mot slutet!
Pommesparty hemma hos M med just henne, Moa och Emma. God mat, en massa lek, lite hockey och lite Melo! Men där var Johannes!
Fika med Elin här hemma då Hanssons var stängt. Men det var mysigt och gott.
Samma dag åkte jag och syster till Gävle och käkade på Churchstreet Salone och gic på bio. Avatar var riktigt bra! Sov hemma hos syster och dem.
Dagen efter åkte Carro och Johnny till fjällen och jag stannade kvar och var barnvakt åt underbaringarna Lova och Nino. Vi har haft en massa skoj!
Tittat på en massa film, målat naglar, ätit godis, varit ute i ungefär en halvtimme, slagits med Star Wars och turltes svärd mot robotar, lyssnat på musik, dansat, Lova har lärt mig balett, Bolispel på datorn (det såg så lätt ut, men jag klarade inte banan när jag provade!), lite deg, en massa fina samtal och massor massor mer <3
"Vad gör ni då?"
"Hemligheter"
Blev en fin välkommen-hem-skylt och paket.
Fint var ordet.

Inga kommentarer: