måndag 25 januari 2010

En dag när jag var utklädd till robot

Efter sju lediga lata dagar är det så dags att börja skolan igen imorgon. Efter tornardos kommer solsken som man brukar säga, och dem två senaste dagarna har varit riktigt fina vädermässigt. Annarsmässigt med. Har blivit fina promenader med Moa längst stranden. Och idag var det marknad där. Som jag tror det är varje vecka. Mycket mys. Och alla är så trevliga. Köpte fem presenter idag. Varav bara en till mig själv. Hem och berätta pinsamheter för varandra. "En gång när jag var utklädd till robot.."

Första bridget meatings för mig och Moa idag på kvällen. Underbart att träffa alla fina igen! Cliff, Phil, Katie, Tracie, Yuri, Alysha och alla. Mycket fint. Blev bjudna på peanutbutter och sylt smörgåsar. Med banan på och väldigt lite sylt var det faktiskt ätbart, men fortfarande weird. Syster, har du jag ätit det en gång för längesen? Jag har något svagt minne av det långt där bak..
Spelade Uno och BS också. Försökte bluffa med fem kort en gång (fast det bara finns fyra av varje) haha. Var ju tvungen att prova ;)

Så skola imorgon..

Inga kommentarer: