måndag 11 januari 2010

Last monday

Idag är det min sista måndag i Sverige, på ett väldans långt tag. Åker tillbaka på lördag/söndag natt. Det känns som jag har jullov och varit hemma i Sverige hur länge som helst men ändå har det gott jäkligt fort! Tvättade med mamma idag. Alltså, hon är galen! Hon tvättar säkert var fjärde dag! Haha. Jag har nog tvättat mer på mitt julllov här än under hela tiden i Santa Barbara! ;)

Sen blev det att umgås med M&M. Handlade lite på Sparköp och sen hem till M och tittade på Hata Göteborg. Andra dagen i rad för mig. Men jag gillar den så mycket att jag skulle kunna se den igen nu :D

Fin dag med två av världens bästa människor! <3 Blev bjuden på god mat där också av Ms mamma :) Och så skjutsade M hem mig innan hon åkte tillbaka till Ludvika, men vi syns igen på onsdag!

Inga kommentarer: