torsdag 28 januari 2010

Lång helg

Så var första veckan i skolan klar. Det har gått hur bra som helst och varit roligt!

Denna terminen läser jag:
Editing 2 måndagar och onsdagar 10.30-12.50
Intro To Film måndagar och onsdagar 15-17.05
Dokumentuary filmmaking tisdagar 17-22
Och Screenwriting online.

Ett fint schema måste jag säga! 3 dagar i skolan och fyra dagar ledigt. Det är så det ska vara ;)

Dem första lektionerna var mest introduktioner och väldigt korta. På intro to film tog läraren Micheal Stinson kort på oss alla i sin klass för att lära sig namn haha. Går 125 stycken i den klassen. Dokumentärklassen körde vi riktig lektion, den verkar svår men kan nog bli rolig.


Men det absolut bästa denna vecka var ju Guldbaggen. Jag försöker hitta det någonstans, men nej. Men jag hoppas nån skickar det till Moa snart!

4 kommentarer:

pappa sa...

ha de bra gumman

mor sa...

Hej min hanna:) hoppas du mår bra, det gör vi iallafall. Igår var vi hos lars o titta på hockey o käka pizza, brynäs vann, det gjorde färjestad oxså:) Meeeeen på lördag, imorgon alltså, kommer färjestad att åka på stooooooooooooor stryk för då möter de brynäs:::))))) Men den matchen missar jag men det gör inget för då ska Lova o Nino sova hos mormor::)))Det var ett väldigt lugnt schema du fick. Krrram saknar dig

Ia sa...

http://svtplay.se/v/1861660/guldbaggen_2010/guldbaggen_2010

Länken till guldbaggen!! :D

Hanna sa...

Pappa, du kommer ihåg hur man kommenterar! :D Hoppas det är fint med dig!

Mamma det var väldans vad Färjestad åkte på storstryk idag. Jättemycket storstryk blev det ;) Vilka var det som vann då? Hälsa Daniel :P
Hoppas det är jätteroligt med Lova och Nino. Hälsa dem från moster! Jag saknar dem så mycket! Och dig med!

Tack så mycket Ia. Men har redan sett det där, underbart! Först trodde jag inte dem skulle lägga upp det på SVT play för dem tog någon dag på sig innan dem la upp det. Det var tur att dem gjorde det! Det jag letade efter nu var någonstans man kunde ladda ner det, så jag kan spara det för evigt :) <3 Vem är det förresten? Ha det så fint!