tisdag 30 juni 2009

Vendator?

I tosdags när jag var och badade ringde dem från Vendator och undrade om jag kunde komma på intervju. Spännade, trodde jag aldrig eftersom dem skickat ett mail och sagt att jag inte fått jobbet jag sökt. Så igår var jag på intervju. Var inte så nervös konstigt, var ju bara min andra arbetsintervju någonsin. Men lite nervös var jag allt under själva intervjun, blev nog en del lite konstiga meningar där igår.. Men men. Dem skulle ringapå onsdag ungefär och säga om jag får det eller inte. Vet inte riktigt vad jag hoppas på. Trevligt med mera pengar men lässkigt jobb och en kort utbildning och så kommer jag inte hinna komma in i det för det är bara under juli månad. Men vi får se.

2 kommentarer:

mo sa...

Dåligt att de aldrig ringde. Men varje intervju är ju en erfarenhet i alla fall, särskilt din Ovako-intervju :P

Hanna sa...

Jaa, men hon varnade att hon kunde glömma bort typ för hon skulle snart på semerster så jag skulle ringa eller skicka ett mail ifall jag inte hörde nåt så får ta och göra det. Ja Ovako intervjun den var något alledeles särskilt den ;D