torsdag 4 juni 2009

Bal!

Om en halvtimme ungefär ska jag pallra mig till bruket för att möta Moa. Vi ska fixa lite inför vår visum intervju. Sen vid 18 tiden blir det nog att gå och titta på balen. Maria ville gå och se och hon kommer hem idag så när jag träffade Elna och Emelie på Bessemer frågade jag vilken dag den var och Elna tyckte jag skulle komma. Hoppas dem får det roligt även om vädret kanske inte är balväder direkt.. Hon och en till sa något roligt till mig om Färjestad också, vad var det nu igen.. Men Färjestad är bäst hörrni.

Ställde klockan på 10.30 men snozzade ett tag tills syster ringde och pratade om köttbullar haha. Hon kom hit med nå biffar sen och lånade en skiva. Sen skulle hon till skolan för att skriva tenta och där sitter hon nog nu. Hoppas det går bra! Det var goda biffköttbullar i alla fall, tack för dem :) Undra vad jag ska göra nu då.. Jag gillar inte att vänta.

Inga kommentarer: