fredag 26 juni 2009

Billys student!

För två fredagar sen slutade min kusin Billy gymnasiet som jag skrev om lite här. Nu har jag hittat lådan och sladden, hade som tur var inte packat ner dem i nån låda längst ner! Carro, Lova och Nino kom och hämtade mig och så åkte och lämnade nån grej hos Johnnys kusn Glenn vars mamma är min gamla lärare Inga-Lill. Sen blev det hem till familjen Sandström för att fira kusin Billys student och lite min halvkusin fast ändå inte Robins student. Billy himself. Posar när mamma ska ta kort på honom, så jag passade på jag med fast från en annan vinkel. Haha, så rolig berättelse Billy berättade. Han somnade på bussen hem från Sandviken där han går i skolan och följde med bussen till bussgaraget.
"Vad finklädd du är då!" - Busschafför
"Här?!" - Busschafför :D:D Lb var också där. Vi satt i hörnet, det var lite krångligt att komma ut. Och så lyckades vi få mamma att grilla åt oss! För vi orkade inte själva ;) Åt av alla salladerna istället och köttbullar, korv och grönsaker kalla men sen lyckades vi få lite varm mat också :DSyster, Lova och Olivia som jag träffade för andra gången, så söt! :) En väldigt söt liten tjej! Lova ville också ta kort på söt Olivia :) Lb och Nino :) Lite sån där abstrakt konst hanns också med ;D Grattis Billy!Sen skulle Carro skjutsa hem mamma och Lb så jag och Lova stannade kvar medan och väntade på att dem skulle komma och hämta oss. Lova frågade Anette om hon kunde få en balong och Anette svarade att hon kunde få hur många hon ville, så hon fick en hel del och då blev hon glad :)
Sen kom Carro och Nino tillbaka och jag följde med dem hem och lekte en en massa. Det var min låtsas födelsedag så jag fick en massa tekningar av Lova. Och dem båda sjöng så fint för mig, aww! :) Lekte tåg gjorde vi också! :D Sen läste jag med Lova innan hon skulle sova och efter det bakade jag och syster paj och tittade på Sex And The City. Riktigt mysig dag var det! Men den slutade inte lika mysig, Carro bjöd på te. Inge gott alls. Blää! Men jag vågade prova i alla fall och nu vet jag 100procentigt att te är inget för mig ;)

1 kommentar:

mo sa...

Åååh de är så söta! Jag har ägnat eftermiddagen/kvällen igår och idag åt att umgås med Emma. Så bara så du vet är jag en badkruka, och jag är också medlem i en klubb som träffas och spelar spel och berättar hemligheter för varandra :P