tisdag 30 juni 2009

Stockholm & Sundsvall

Var och lämnade in nycklarna idag, puuh så funkade det. Sen hem till familjen Westling och käkade korv med bröd lunch. Hann med lite studsmattelek och lite olika platser i bilen också. Nu ska jag snart gå ner till busshållsplatsen och ta bussen till Sandviken och därifrån åka med SGS till Stockholm. Där stannar jag och Moa till torsdag förmiddag då vi åker till Gävle och sen till Sundsvall för gatufesten. Blir en späckad och rolig vecka tror jag! Kommer nog hem på söndag kväll igen! Tänkte ta med mig datorn, men orkar inte släppa runt på den för vi hinner inte till Moas mormor innan vi ska på IBS möte. SpännandeSpännande!

1 kommentar:

mo sa...

Det blev en späckad och rolig vecka minsann! :D Synd bara att vi inte kommer på det där citatet, jag har funderat ännu mera men jag kommer inte på det.