torsdag 18 juni 2009

I hurt myself with my own thinking – I don’t like that

Idag har varit en så där dag, lite bra och lite dåligt. Träffade farmor och Lars idag <3 Dem är ju roliga och underbara att umgås med! Jag längtar nog lite efter att åka till Munkfors och Värmland. Kanske hinns det med i sommar, kanske fås det råd med det i sommar. Men en del människor är det annorlunda med. Tyvärr, för jag önskar med hela mitt hjärta att det inte var så. Käkade på Carlssons, det var gott med en stor fet hamburgare med ägg på och farmor vann nästan så mycket på nån spelmaskin att hon tjänade in det hon betalade för all maten. Och så kände hon igen en som jobbade där, hon hade jobbat på bilbingo nånstans där farmor var och spelade för länge sen. Efter mycket seeg packningstid skjutsade dem hem mig med lite kartonger och sen åkte jag med dem till bruket där jag skulle möta M&M på bibblan men den var redan stängd. M ringde mig och berättade saker som just hänt mig och vad jag hade för tröja på mig tillslut såg jag henne inne på Hanssons :O Dem skyllde på att jag redan brutit mot våran bojkottning men jag förklarade snällt hur reglerna låg till, om det är en annan part som drar dit en så går det bra ;) Men rätt god varm O`Boy har dem i alla fall! Sen gick vi och tittade på den där klädaffären med mycket rea och sen hem till mig för lite Singstar.

Efter en stund åkte Moa hem och lite senare åkte jag och M till bruket och tog ut pengar för nu är biljetten till Gatufesten bokad och betalad. Dem hade fixat det medan jag var borta, sen skjutsade M hem mig igen och hon åkte hem för att packa och sen åka till Ludvika över helgen. Jag tänkte ju gå in men precis när jag gick förbi dörren ramlade en gubbe ut ur hissen så rädd som jag blev gick jag vidare och provade att låsa upp cykeln jag fått låna av pappa medan han är i Värmland. Sen blev det att gå runt lite för jag vågade inte gå in för den där fullgubben satte sig vid dörren hur länge som helst. Vågade inte kliva över honom.. Träffade på Elna, Emelie, Petra och två till vid parkeringen vid Lilla Sparköp. Elna undrade vad jag var ute på för dem hade sett mig på flera ställen, haha. Berättade mitt dilemma för dem.. Gick lite till och sen ringde jag till mamma och vågade tillslut gå in i dörren bredvid och gå genom källaren till min port och sen åka med hissen upp till min våningen.. Men nu är jag inne i alla fall!

Nu ska jag strax äta nåt, är lite hungrig har inte ätit sen vid 14 tiden och se på Veronica Mars.

3 kommentarer:

MoaIAmerika fast inte än sa...

<3

http://moaiamerika.blogspot.com/

Maria sa...

Oj oj vilket drama det blev och jag hade ingen aning om det.
Förresten hörde du när jag tutade åt dig?

Hanna sa...

Heja Moa som startat en blogg! :)

Nej det gjorde jag nog tyvärr inte.. :/