tisdag 16 juni 2009

Hemma hos M

Är hemma hos M just nu. Blev ensam själv.. I alla fall på den här våningen, för den jäklen Richard ringde och sa att det var parlamentet på tv. Ett program jag inte pallar det är det. Ussssscch. Vi har haft pommesparty idag, så gott. Och roligt att äta mat med familjen Sandelin! Igår ringde syster och väckte mig och nån timme senare kom hon, Lova och Nino hem till mig med pizza lunch. Sen blev det en massa packning, körde iväg massa saker till mamma och filmkartongerna tog syster med sig hem, nu har hon mycket att se på detta år. Saknar mina filmer lite.. Sen följde jag med Moa till Barkhyttan och sysslade med visum papperjobb från 15 till 21. Jäklar vad lång tid det tog alltså. Men skönt att ha det gjort. På måndag blir det att åka till huvudstaden för visum intervju. Lässkigt men spännande! Nu var programmet sluut. Tur för dem, behövde inte se så mycket ;)

1 kommentar:

muppen sa...

Vi fick bara höra ett pruttblåsljud av Björn Gustafsson så jag är också lite besviken. Men han är ju så rolig i hela sin uppenbarelse!! :D ;P