fredag 26 juni 2009

Fredag

Krångel,krångel,krångel! Det måste lösa sig! Idag har jag färgat och klippt håret hos frisör mamma. Hon undrade vart hon skulle skicka räkningen nånstans om hon skulle skicka den till Centralgatan men jag sa att hon skulle skicka den till Göklundsvägen istället ;) Även om jag är lite anti landslagsfotboll sitter jag och tittar på det nu. Spännande spännande! Ska Sverige ta sig till final? Imponerande att dem lyckades vända 3-0 till 3-3!

Igår var en jättemysig dag med familjen Westling. Tog bland annat mitt första dop. Så härligt att bada! Kanske blir det mer i dag. Efter fotbollen ska jag cykla upp till Petra i Edsken och hitta på en massa roliga saker. Petra skrev i sitt sms att det kanske skulle bli lite bad, lite trubadur och kanske lite poker. Skoj! Undra om Elin är ledig idag också så kan hon också komma, det vore roligt! :) Härligt väder som faen! Det gillar jag! Även om jag är lite konstigt bränd sen gårdagen, halva ena armen. Jättefint streck som delar det..

Nu blir det straffar, SPÄNNANDE!

1 kommentar:

mo sa...

Låter som en trevlig torsdag och fredag för dig! :)