torsdag 4 juni 2009

Redan torsdag

Oj, det är redan torsdag. Dem senaste dagarna har verkligen gått jättefort och jag har inte gjort nånting alls typ. I söndags var jag hem till mamma för att lämna tillbaka tv-kortet och ge hennes present. Sen bjöd hon på Dajmtårta och coca cola så blev att sitta på hennes balkong nån timme i det fina vädret. Anneli var där också med sina söta hundar. Sen kunde jag ändå ta med mig kortet hem igen, blev Söndagsparty!

I måndags kommer jag inte riktig tihåg vad jag gjorde, måste ha varit en i tittade på The Hills och käkade. Sen slog jag följde med henne till jobbet och tog efter det en lite promenix. Lite senare ringde mamma och undrade om hon kunde få tillbaka sitt tvkort, vilket hon kunde. Hon sa att Lars kunde ta med det så gick ut och mötte honom, kom på att jag inte visste hur han såg ut så kunde ju ha gett kortet till en helt annan människa ^^ Första gången jag träffade honom, lite spännande allt. Hade tänkt på honom som Kenny Jönsson och det var inte helt olikt. Han vinkade nog till mig förra veckan när jag skulle gå och säga upp min lägenhet. Undrade vem det var som vinkade till mig men kom på att det nog var Lars.

Och igår blev det en hederlig stanna inne dag och såg en massa tv :P Men idag blir det andra bullar!

Inga kommentarer: