torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

Helluu så här på nyårsafton! Jag lyssnar inte helt chockande på De Tre Musketörerna just nu, ååh så fint. Fikade med Anna och Petra i tisdags, skoj att träffa dem igen och höra mer vad dem varit med om den här hösten. Sen på kvällen blev det pizza med familjen Westling. Sov en stund med Lova och Nino efter vi hört en helt briljant tolkning av boken vi läste från syster :D Lova och Nino hade mycket att prata om sen :D "När jag blir så här stor ska jag bli en turtles" - Nino "Man kan ju inte bli en turtles, man måste ju ha en superkraft då.." - Lova :D "lever spindelmannen?"
Igår var jag där och var barnvakt. "Nu har vi tittat på tv hela dagen, nu kan vi inte titta nå mera" sa Lova och stängde av teven. haha! :D Följde med syster på Hofors för lite shopping och bingolottsletande och på kvällen var jag hem till M och lekte med henne och Moa =)
Gott Nytt År på er alla!
<3
Hoppas ni får det fint! Det kommer jag få det hemma hos familjen Westling! Vi ses nästa år!

Inga kommentarer: