söndag 6 december 2009

Skepp ohoy här var det skoj

Gick och mötte M & Richard, deras buss kom tyvärr fram innan vi gjorde det. Men dem gick på rätt gata och åt rätt håll. Och så hade vi ju satt upp en röd balong åt dem :D Nästan i alla fall. Det var en röd balong där i alla fall.

Hälsade på våra roomies, visade dem Haley House, gick på State Street, kikade i bokaffärerna, käkade mat på The Habbit. Handlade på Ralphs, där en lässkig uteliggar gubbe stirrade och skrattade åt oss. UNDERLIG!

Hem och gjorde i ordning oss och tog sen sista bussen till Mesa och Eluse House för party. Vi var där först igen haha men det var roligt! Mycket roligt kväll! Vill se Moas låååånga film hon spelade in haha. Och mina skor. Jäklar om inte Thack har den andra! Annars kommer inte kungen släppa in honom i Sverige. Och jag måste byta facebook bild, annars blir Josh arg. Jag var inne i lampan!

Min mössa är dääär! Jaaaa, jag är så glad! :D

M & Richard sover fortfarande. Jag och Moa har varit vakna i en halvtimme ungefär. Men dem nog extra trötta med jet lag och sånt där. Kommer ihåg när jag och Moa kom hit. haha!

1 kommentar:

mor sa...

Läs ditt sms!!!!! kraaaaaaaaaaaaam