onsdag 23 december 2009

De Tre Musketörerna

Oh hoj, det är så fint! Ni måste se den. 2011 när dem sätts upp igen! Jag saknar den. Ett helt ååår. Det är så länge! Den har verkligen allt! Bra story, grymt duktiga skådisar, fin scenografi, underbar humor, fantastisk musik, Johannes Bah Kuhnke - den herrn är något alldeles särskilt mina vänner. Han strålar verkligen som en stjärna klar på scenen och han sjunger så fint att det gör ont.Moas morbor Anders hade sagt till Moa att vi borde skrika typ wöööööh efter han har sjungit God Save The Queen, vilket vi gjorde. Gick inte så bra för det kom så plötsligt, men Anders på scen hade hört det och Martina i publiken med så vi lyckades =) Träffade förresten Maritna för första gången under pausen, det var roligt :)Jag och M kom på att vi måste ju ge Johannes ett äpple! :D Så han fick blommor och ett äpple av oss. Han blev glad och hade sagt till Anders att han skulle hälsa sina gulliga släktingar! :):):):):):):)Lyssnar på honom just nu, fiiiint! Extra fint var det när han tittade på oss igår och när han tittade på mig. Jag var inte helt säker men så säger M att han tittade på mig :D
Det var så hemskt när det var slut! Innan var jag helt nervös och efter helt tom. Mer än ett år. :(:( Tog med mig M och Moa för att se stora scenen en sista gång. Och så kom Albin Flinkas och såg ut som han letade efter nåt. Jag tittade på honom och log och han sa hej :) Jag sa också hej och vad duktig du var. Då blev han glad och stannade upp ett tag! Sånt är alltid kul =)
Nää, Moa. Ska vi åka dit på söndag och se om dem fått tillbaka några biljetter i sista minuten eller om dem kan sätta in extra stolar för vi har åkt så långt. Ändå från USA ju! Nästan. Men Hofors är rätt långt bort det med. Äru meed?

7 kommentarer:

Veronica sa...

God jul Hanna! Ha en bra dag :)

mo sa...

Nästan så alltså, det är värt en funderare.. Mitt hjärta är krossat, det gör så ont när det är slut!!

martina sa...

Det var roligt att träffa dig med sådär i stressen och paniken som var där i pausen. haha.

Jag tycker ni ska chansa och åka. Men om ni gör det åk i tid så ni hamnar först i kön, då är det ju allra störst chans att ni får platser. Det brukar alltid vara folk som inte kommer. Om jag bara vetat om innan att ni velat gå för då hade jag kunnat fixa platser, hade några inställda biljetter tillgodo för de två sista.. så typiskt. :/

Anonym sa...

Hej, måste börja med att säga att du har en fin blogg och många fina bilder!
Johannes är fan den underbaraste människan som finns på denna jord! Haha han är så fin och tänker alltid på alla.
Jag va på stadsteatern häromdagen, jag känner många som jobbar där så brukar hänga där en del ;)
Det var under bröderna lejonhjärta då Albin Flinkas är med. Albin är också världens finaste person. Blev inte förvånad att han va så gullig mot dig och dina kompisar ;)
(Saknar också musketörerna... Hoppas de sätter upp den 2011 igen!)
Ha det bra <3

Hanna sa...

Hej! :)
Tack för din fina kommentar, vad glad jag blir!
Ohh, jag vill också känna folk där och hänga där lite oftare :D Hur kommer det sig att känner folk där? :)
Åh, vad glad jag blir att hör att Johannes är så underbar! Jag har bara träffat honom en gång (det var en fin dag!) och då var han jätteunderbar :)
Ha de så bra du med <3

Anonym sa...

Jag har känt folk där ända sen jag var liten, mina föräldrar är i den branschen så har liksom växt upp med de och nu jobbar jag där ibland (eller ja, är där och snackar mest haha).
Jag var där igår faktiskt och hängde med Fares Fares, Gustav Skarsgård, Albin och Alexander Stocks, Victor Molino och jaa.. du vet de där ;)har du träffat Alexander nån gång?
Sen träffade vi din favorit Johannes! va kul att han ska va med i Melodifestivalen föresten.. :) /Ia <3

Hanna sa...

Vad roligt! Sånna föräldrar önskar jag med att jag har :D Vad jobbar dina föräldrar med? Vad gör du när du jobbar på Stadsteatern?
Vad kul att du hängt med dem! Det skulle jag med vilja göra :D Nää, jag har aldrig träffat Alexander nån gång. Det är synd. Han verkar som en fin och rolig människa! Men jag såg han en gång när han försökte få biljetter till sista Musketörerna, men han verkade inte få några :P haha, det var lite roligt att se :D
Åh, vad kul att du träffade Johannes! Ja, det ska bli jätteroligt att se honom i melodifestivalen! Hoppas han han vinner! Ska försöka rösta, vet inte om det går för att jag är i Usa.. Hoppas SVT play live fungerar bra då, så jag iaf kan se det! :)
Ha det så fint! <3