måndag 21 december 2009

Jullov

Jullov är fina grejor det.

Hem till familjen Westling i fredags, mycket roligt! Nino är så gullig när han tittar på julkalendern och håller för öronen för det är lässkigt :) Och när han sa till mig att han hade saknat mig. awww. Och alla fina presenter jag fått av Lova, sötunge!
"Titta, vad fin våran julgran är. Jag kan inte tittta på Sune för jag vill bara titta på julgranen!" - Lova när vi tittar på Sunes Jul
:D <3

Igår åkte jag och Elin hem till Anna i hennes nya lägenhet i Sandviken! Underbart att träffa dem igen! Riktigt rolig kväll blev det med en massa skrattatacker så jag fick alldeless ont i magen. Jag säger bara: "en härlig karl på 21 jordsnurr som gillar långpromenader och havsutsikt. Haltar på höger bak och har etts tort hjärta som klappar i bra takt. Vojlok fick jag på köpet."
Vi är duktiga på att komma på saker, Elin, Amanda och Jag ;D

Sov kvar där för att jag skulle med SGS bussen till Stockholm idag.
Jag säger bara Johannes!

Inga kommentarer: