lördag 5 december 2009

Setup 1: Master shot

Jag gick upp först av alla idag i Haley House. Jag är imponerad. Till och med en halvtimme innan min klocka skulle ringa. Släppte in Zoey så fick lite sällskap av henne. Vet inte om jag uppskattade sällskapet eller inte. Svårt att skriva med en katt i knät. Och så följer hon inte mina regler. Gå inte på min låda och sitt inte på mina saker. Jag och Moa försökte prata med henne idag att hon måste sköta sig nu när vi får finfrämmande. Men hon tvättade sig och låtsades inte höra.. ;)

Kände mig glad idag när jag vaknade, lite som att det var julafton. Snart kommer dem! 4 timmar och 20 minuter kvar! :D Linnea såg lite shockad ut när hon kom ut från sitt rum och jag satt och pluggade i soffan haha!

Pluggar,pluggar och pluggar. Vill vara klar innan dem kommer. Nån timme till så. Och så ska jag hinna duscha och handla med Moa.

Drömde om Lova och Nino inatt, åh vad jag saknar dem!

Igår var jag och Moa i dac labet 3-4 timmar. Fin putsade våran final project i Audio, jag gjorde lab 6 i audio och så försökte vi få till något med lab 7 också. Den är apsvår! Som ett till final project nästan. Satte oss bredvid Josh som var där och jobbade med våran zombie film. Han visade oss det han klippt hittils. Kommer bli så braa! Ska filma lite till nån mer dag också. Och så bjöd han på Amerikanskt godis som faktiskt var gott. Och när jag behövde det som mest.

Såg på Fejjan att han hade skrivit att det var en julparad på State St igår, så jag och Moa gick dit och tittade på den. Riktigt mysigt och juligt! Träffade även på Josh där :)

Nu ska jag fortsätta pluggandet. Ha de så bra hemma i Sverige! Saknar er!

4 kommentarer:

varulvarna sa...

Lova:Du ska få en lusseulle som jag har bakat!

Syster:När landar ni? Slutar skolan kl 12 på fre.

KRAAAAAAAM

Hanna sa...

Lova: Åh, det längtar jag efter! :)

Syster: Vi kommer hem på torsdagen innan fredagen.. 12.10 är vi på Arlanda :)

moster Annette sa...

Hej bruden. Jag saknar ochså dig, det finns bara en enda Hanna panna i hela världen. Syns snart. kramisar.

Hanna sa...

Hej! Det ska bli sa roligt att traffa dig igen! Det finns bara en Anette i hela varlden ocksa :) Kraam!