onsdag 16 december 2009

SVEDEN

Idag är nog världens längsta dag. Vi väntar och vi väntar. Det känns som jag inte gjort så mycket annat än att vänta sedan vi vinkade hej då till M och Richard i lördags (efter att ha gått i en halvtimme i väldans hög fart dit bussen skulle gå ifrån, och bli helt slut och få massa ont i benen..) :P

Blev dåligt med sömn när dem var här, så var lite trött i lördags. Blev Habbit en sista gång med Moa, Evelina och Sandra. Träffade Phil och Alysha där också.

I söndags blev det dags att säga hej då till Evelina och Carro som åkte hem.
Och igår kväll sägga hejdå till Linnea som åkte till Colorado tidigt imorse.
Innan Rachel ska sova eller åka till Dakota blir det att säga hej då till henne, för då är det vi som ska åka hem!

Plan 1 var att vi skulle sitta på LAX i en så där ungefär 11 timmar. Men vårat plan var flyttat. Så vi kunde ta den första bussen imorgon istället för den sista bussen idag. Så vi slapp sitta där och vänta hela natten. Nu däremot sitter vi här och väntar att klockan ska bli vid 03. För då ska vi börja gå mot bussen.
Den som bjuder mig på det här när jag kommer hem kommer jag umgås med först ; )

1 kommentar:

lillstrumpa sa...

då paxar jag dig på fredag! The kebab is on me babysister!!!!!!