tisdag 1 december 2009

Christmas Cookie Decoration Party

Igår pratade jag och Moa med M på Skype i en si så där flera flera timmar. Underbart. Men underbarare blir det på lördag när hon och Richard kommer hit!Det ska bli så finemang som det kan bli! :D Jag längtar så jag spricker! Hade lite Adventsmys hemma i Haley house igår ändå. Jag och Moa köpte svenska pepparkakor och en specialgjord Advensljusstake på World Market. Så hade Moa, jag och Linnea lite adventsmys framför Top Model. Tills Sandra knackade på dörren och skrämde oss :P Sen for jag och Moa till Bridget meating tillsammans med Cliff :) Dem har verkligen julpyntat Disneyhuset! Var hur många sånna där ljusgranar som helst. Den gulliga tanten som bor i huset :) Mysmys. Bridgets i början av kvällen! :) (Se vilken fin och gosig mössa jag har!)Sen blev det julsånger i det här mysiga rummet. Haha, jag har sjungit Amerikanska julsånger. Till piano musik till och med. Fast jag och Moa sjöng lite av stilla natt på svenska. Phil ville ju så gärna att vi skulle sjunga på svenska :D Christmas Cookie Decoration Party! Phil & Alyssa. Sööta! :) Den där snubben är helt klart roligast här! Hhahahah. Igår dansade han och jag börjde dansa med honom och därefter sa han att han gillar mig haha. Så roligt när Alyssa tittar skeptiskt på det mesta Phil gör :P Sen stod jag, Phil och Moa och skakade på strössel burkar. Alyssa är lite skeptisk men sa att vi kunde kalla vårat band för the Sprinkles. haha! Fula kakor ;) (särskillt den lilla och stjärnan med gula M&Ms)
Vilken helt bedårande kaka! Jag har aldrig sett något så magnifikt! Så roligt när Phil och Alyssa såg den och skrattade lite åt den och jag sa att det var ett masterpiece vilket dem höll med om. När det var dags att plocka undan allt undrade dem om jag inte vill ha mina fina kaka och jag sa att dem kunde slänga den tillsammans med pappret. Men då tog Phil den och åt upp den :D Riktigt god måste den ha varit! :DGjorde ett porträtt av Moa! Slående va? Här har vi Mim :) Det är ju det jag säger, Phil är roligast här!Underbart galet! ;] Bridget i slutet av kvällen. Cred till Mim för det är hennes bild! Och cred till Moa på dem andra bilderna! Det här på att välja ut bilder är inte min starka sida, men jag går efter mottot ju fler desto roligare! ;)

2 kommentarer:

Maria sa...

HAHA vilken bild på mig och R!
Vad mysigt det ser ut hos er. Det ska bli så spännande att se med egna ögon om några dagar. :D :D Dunderunderbart!!!
Ditt motto är väldigt uppskattat, ju fler bilder desto roligare! Tummen upp!

Hanna sa...

JAA, äntligen ska ni komma hit! 1,5dagar kvar bara tills vi ses finaste du! Bra att du gillar att det är många bilder! ;D