måndag 28 december 2009

< 3

Åh, vad lycklig jag är att vi åkte igår. Det var så fint och underbart! Ett mycket bättre avslut än i tisdags. Att vi fick biljetter! En så härlig känsla när vi fick tag på den tredje biljetten! :D:D Fortfarande depp över att det är ett år väntan nu, om det ens kommer tillbaka och om det då kommer vara som det var. Men det känns så mycket bättre att få avsluta samtidigt som dem. Inte bara depp känslor igår när det var slut, kände en hel del lycka också när jag, Ylva Li och Moa skyndade oss till bussen efter applådtacket.

2 kommentarer:

martina sa...

Det var så roligt att ni kom och att ni fick en sista biljett tillslut!

Jag måste erkänna att jag känner mig rätt så stolt över den där bilden. Jag skakade och så men den blev bra! :P

Hanna sa...

Ahhh :) <3

Det ska du vara! En jättecool bild! Den blev jättebra! :)